صفحه اصلی > اخبار > محتوای

دو روز تور Kejian در Deqing
Apr 27, 2017

- کارناوال کارکنان

شما می توانید سفر یا خواندن، اما یا بدن یا روح خود را باید در راه است.

در همان جا برای مدت زمان طولانی، مردم حساسیت را که باید آنها را از دست می دهند، آسان می کنند و ذهن نیز بیخوابی اجتناب ناپذیر است. بنابراین، معنی سفر ممکن است در این باشد. زندگی به نظر می رسد بخش از سفر، و آنچه که در مورد اهمیت نیست مقصد نیست، اما مناظر در طول راه و همچنین خلق و خوی زمانی که شما به منظره نگاه کنید. همچنین، زندگی نه تنها در حال حاضر ، بلکه همچنین اشعار (غذا خوردن) و دور (بازی)، با دوستان همفکر .

اخیرا، به منظور افزایش آگاهی تیم از کارکنان، Kejian یک فعالیت "تور دقینگ" را سازماندهی کرد، به طوری که کارکنان در اوقات فراغت آرام می شوند.

در نهایت، ما پای بر روی اتوبوس متصل به Deqing، آغاز سفر دو روزه deqing. بعد از 1.5 ساعت ما به دقت رسیدیم. در راه، ما به زحمت، در این زمان ما به خصوص آرام است. از همه جنبه ها، می توانیم رضایت را که Kejian برای همه به ارمغان می آورد احساس کنیم.

新市 古镇 .jpg

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭 .jpg

شهر جدیدی که در شعر اشاره دارد، Deqing است. و بویو می گوید که منشا بزرگترین اسکله و بندر تجاری در کانال بزرگ پکن-Hangzhou می باشد. تاسیس 1200 سال، از دوران باستان، با فضای ساده و فرهنگ غنی باستانی، از دوران باستان رونق یافته است.

دریاچه Xiazhu

پس از بازدید از شهر جدید، بعدازظهر به دریاچه Xiazhu بروید.

منطقه آب دریاچه تنها 3.4 کیلومتر مربع است و بیش از 600 جزیره اسکله بزرگ و کوچک وجود دارد که در این منطقه برای 36.5 کیلومتر مربع پراکنده شده اند. ما از دریاچه مرکزی و سه جزیره اصلی با آب بازدید میکنیم. ما قایق را به پیچ و خم های تالاب، بای لوژو و جزیره Taohua می گیریم. ما می توانیم احساس گرسنگی بی حد و مرز "در شمال و جنوب از کلبه فروتن ، و هر روز با رودخانه ملایم گله است flocked"؛ بی مراقبت و محتوای " Egrets پرواز آزاد در مقابل کوه Xisai، و ماهی ماندارین چربی شاد در رودخانه، با گل هلو شنا و شناخت طبیعی" هنگامی که دوش در غروب سقوط، رودخانه سرریز؛ قایق یکنواخت، کشتی را به راحتی شناور می کند. "

下 渚 湖 .jpg

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 湿 地 1.jpg白 鹭岛 .jpg

کوه مغان

روز بعد بیشتر در مقایسه با روز اول بیشتر است، بنابراین ما صبح زود صعود کردیم. و ما در اتوبوس در 286 مسیر کوه منحنی کوه مغان سوار شدیم. حرکت به جایگاه بعدی ما نمیتوانیم فکر کنیم: "هیچ بارانی وجود ندارد، اما چشم انداز آبی به اندازه کافی برای خیس کردن لباس است." صعود به بالای کوه و غرق شدن در کوه "، برداشتن گل داودی در زیر حصار شرقی و به دنبال آن، سپس ما شاهد تپه های جنوبی بودیم. این زیبا است. "احساس باز و روشن است. انتظار می رود که شمشیر Moye روی ساخت شمشیر تمرکز کند. ما انتظار داریم شمشیر، به عنوان "شمشیر برای ده سال، اما استفاده از تیغه درخشان نیست."

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

زمان شاد همواره خیلی سریع است و زمان بازگشت است. ما رد پا و خنده ما را در Deqing گذاشتیم.

تور دقینگ نه تنها زندگی اوقات فراغت ما را غنی می کند، بلکه خانواده را هماهنگ تر می سازد. و اجازه دهید ما را گرم و عشق Kejian احساس، به طوری که برای بهبود انسجام ما، و ارواح تیم ما به طور کامل نشان داده شده است. در نهایت، همه با توجه به شور و شوق بیشتر کار می کنند!

اخبار مرتبط

کپی رایت © Kejian پلیمر مواد (شانگهای) شرکت, با مسئولیت محدود تمام حقوق محفوظ است.